Welk liedje is dit? Het begint met gepraat en een rinkelende telefoon, muziek gezongen door een vrouw in spaans of italiaans, jaren 70-90, salsa achtig

welk liedje is het? Het begint met gepraat en een rinkelende telefoon, daarna wordt er opgenomen en ‘hello’ gezegd. dan begint de muziek gezongen door een vrouw in het spaans of italiaans het is een redelijk oud liedje vanuit de jaren 70 80 of 90 en je zou er salsa op kunnen dansen.

9 maanden geleden
in: Muziek
6.1K

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "Obsesión" van de Dominicaans-Amerikaanse bachataband Aventura.
Amadea
9 maanden geleden
Imani_Scalici
9 maanden geleden
Jaaa dat is het! Dankjewel!