Wat zijn de lyrics van dit liedje?

https://www.youtube.com/watch?v=bjWs9NiOIKM
Ik hoor altijd: 'in je bloes, in je bloes, in je bloes...' maar volgens mij is dat niet de tekst want ik denk dat het engels is.

een jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (1)

you are losing your mind.
en dat vaak herhaald
Toegevoegd op 10 oktober 2022 09:08: bron
een jaar geleden
Goeievraagstell
een jaar geleden
nee, dat kan het zeker niet zijn. 'in je bloes' klinkt niet als 'you are loosing your mind'
Goeievraagstell
een jaar geleden
oh, nu hoor ik het, maar dit is een andere versie dan die die ik altijd op de radio hoor
en dan hoorde ik: -ing you're loos -ing you're loos -ing you're loos -ing , wat leek op in je bloes in je bloes in je bloes . Haha, grappig, een mens hoort wat hem het meest bezig houdt hé
Amadea
een jaar geleden
Weet je dat dit een naam heeft gekregen? Mama Appelsap. In het Engels noemen ze het een Lady Mondegreen.