Hoe/waar kan ik autotune downloaden en het vervolgens ook echt gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Antwoorden (2)

Aanschaf en download gaat via https://transactions.antarestech.com/secure/WebStore.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar ik weet is er niet één bepaald programma dat auto-tuned. Bij verschillende programma's zoals Garageband zijn er wel plug-ins of extensions, extra software die je als een uitbreiding op het programma, kan downloaden of kopen. Deze geven je dan de mogelijkheid om opgenomen geluiden naar een specifieke toonsoort vast te stellen.

Ligt er dus aan welk programma je gebruikt. Maar zoek op 'autotune plugin' voor [het programma wat jij gebruikt] op google en ik weet zeker dat je wat zal vinden ;)