Waar kan ik mooie nummers over de liefde vinden?

En dan juist dat je weer terug bij elkaar bent, dat je heel erg verliefd bent. Dus geen nummers over liefdesverdriet.. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ritmelozen - she loves you

http://www.youtube.com/watch?v=BOuu88OwdK8&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Can't help falling in love

http://www.youtube.com/watch?v=LFSfdL5lPoY
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de bron staat de top 100 van love songs samengesteld door radio 100% NL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Michael Jackson en Akon: "Hold my hand".

Cause I've been there before
And you've been there before
But together we can be alright.
Cause when it gets dark and when it gets cold
We hold each other till we see the sunlight.
Amadea
13 jaar geleden
je tikt bij youtube in:love songs.

Dan zul je in het midden van de lijst playlists vinden,hier staan vaak zo'n 40 nummers in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Kast, nije dei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nummer van Captain and Tennil,is erg goed,verder kun je limewire downloaden,en daar love nummers downloaden.succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MYMP heeft wel mooie liefdes muziek. ;D
Wel een soul muziek.. :3 Duss rustig,, maar dat is toch niet erg??

Enn... liedjes uit 80 en 90's die hebben veel liefdes muziek!! ^^
Ik luisterde er naar,, hehe... Wel vaag hea voor een 13 jarige die daar nog luister xD

Britney Spears, Christina Aguilera, Backstreet boys zijn er ook een..
En Nina - through the fire

Aziatische muziek hebben ook heel veel muziek die over liefde gaan. ;D Ze zijn best mooi vooral die engelse :D

Verder heb ik geen idee meer.

PS: Nina & MYMP zijn filippijnse zangeressen :'D

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeh! Michael Bormann is ook mooi <33
Love is magic :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
John Legend - This Time

Bon Jovi - Always

Ilse de Lange - I love you