Waar is de volledige versie van het lied Nelle Notta a Roma van Ramses Shaffy gratis te beluisteren?

Op YouTube noch Spotify lijkt dit lied voor te komen en via Google vind ik tot mijn spijt slechts een verkorte versie.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Griffin
2 jaar geleden
Misschien omdat je zoekt op Notta... terwijl het Notte... is?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Nee, de typefout is niet de reden dat een volledige versie niet vindbaar is. Wel dank voor je aanvulling.

Antwoorden (1)

Nergens. Je zult het cd-album "Ramses: muziek uit de film" moeten kopen.
.
Dat kan bijvoorbeeld hier: https://www.ebay.nl/itm/143788266619?hash=item217a72d47b:g:GXkAAOSwksRfh-9H
Toegevoegd op 19 december 2021 15:52: tekst
Amadea