kent iemand het nummer nou kom dan?

Het is een parodie op nou ga dan, van heintje en jannes. ik had al gehoord dat ie op de cd alle 50 fout zou moeten staan maar hoe ik ook zoek ik kan m niet vinden. Ik zou graag willen weten wie het zingt .
Dit zijn stukjes tekst uit het liedje:
Mama waarom zeg jij toch steeds kom dan?
Ik heb aan de juf gevraagd , wat betekent kom dan , maar de juf kreeg er een rode kop van.
En die man die het zingt die zingt het een beetje met een verdraaide stem omdat hij een kind voor moet stellen. Wie o wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

yep dat is van los limbos radio........
leuk nummer trouwens

Toegevoegd na 11 minuten:
heb hem hier wel, maar heb geen idee hoe ik hem versturen kan.