Welk keyboards zijn het beste voor een beginner en niet al te prijzig?

Als beginner zou ik graag een keyboard willen hebben, maar heb ik niet veel verstand van muziekinstrumenten. En als beginner wil ik wel iets goeds hebben, maar niet al te veel geld aan uitgeven.

2 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
fremar
2 jaar geleden
zie hier eens:
https://www.bestedigitalepiano.nl/wat-is-het-beste-beginners-keyboard/

Antwoorden (1)

Keyboards van Fazley zijn goed en goedkoop. De Fazley FKB-050 is een eenvoudig en scherp geprijsd starterskeyboard met 61 toetsen - ideaal als je er over denkt om keyboard lessen te gaan nemen, maar nog niet zeker weet of je het echt leuk gaat vinden. Slechts € 52,-.

Heb je er meer geld voor over: Yamaha en Roland zijn topmerken. Je zou de Yamaha PSR-E360 kunnen overwegen. Instapmodel portable keyboard. Een expressief aanslaggevoelig keyboard met geavanceerde functies. Ruim € 200,- https://www.bol.com/nl/nl/p/yamaha-psr-e360b-beginners-keyboard/9300000038225557/
SimonV