kan ik alle NCS muziek gebruiken voor een eigen mix die ik op spotify wil zetten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
TurfGraver
3 jaar geleden
Spotify kan problemen geven.
Voor YT en Twitch niet zolang je maar de artiest de credit geeft in de beschrijving.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Zijn er nog meer platforms waarop ik het kan zetten zonder problemen

Antwoorden (1)

Ja. Je mag hun muziek vrijelijk gebruiken en er zelfs inkomsten mee genereren.
Bij je mix moet in de beschrijving wel de naam van de artiest, de titel van het nummer en een link naar de originele upload van NCS staan.
Op Wikipedia staat dat je er geld mee mag verdienen. Maar in de voorwaarden van NCS staat dat dit niet is toegestaan (Met dank aan TurfGraver).
SimonV