Wat is de titel van deze dance song met de volgende melodie?

Al een tijdje heb ik een melodie in mijn hoofd, maar ik kan de titel dus echt niet weer vinden. Er wordt gezongen met een vrij zachte vrouwenstem die slecht te verstaan is. Daarom heb ik geen songtekst. Vervolgens explodeert het naar dance muziek waar je goed op los kunt gaan.

Ik heb een kort fragment weten te maken van de melodie: https://voca.ro/3xYESiP6B4Y

4 jaar geleden
in: Muziek
3.8K
Amadea
4 jaar geleden
Compliment voor de geluidsopname! Het is mijn muziekgenre niet, maar het zal zeer herkenbaar zijn voor de kenners.

Antwoorden (1)

Dit heeft wat weg van Timmy Trumpet - Freaks.
Zie de link: https://youtu.be/ofmzX1nI7SE
4 jaar geleden
wilkers
4 jaar geleden
Het is toch niet helemaal dezelfde song. Beetje hese vrouwenstem ook.
wilkers
4 jaar geleden
De song in kwestie is ook iets meer uplifting dance.
wilkers
4 jaar geleden
Ik ben erachter! Ik heb onterecht vastgesteld dat het om een populair nummer ging, maar dit was het dus niet. Het was een vrij onbekende track die ik onthouden heb met de titel 'Marious - Wanderer'.