Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het nummer waarvan de laatste zin is don,t tell me so?

Het is denk ik wel een oud nummer

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
gvrox
5 jaar geleden
Wat voor stijl, en wat vind jij oud ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is waarschijnlijk met een dj
gvrox
5 jaar geleden
Het had misschien geholpen als je bij het onderstaande antwoord de reactie had geplaatst dat dit het niet was; en alweer zet je er niet bij hoe oud het nummer ongeveer is (terwijl je in de nieuwe vraag "3 jaar geleden" had gezet, die vraag is nu verwijderd). "met een DJ" helpt in ieder geval een beetje met de richting van wat voor stijl het is. Bedenk dat de antwoordgevers jou niet kennen en niet helderziend zijn, dus geef in de vraag zoveel mogelijk duidelijke informatie. Persoonlijk denk ik bij een "oud nummer" iets uit de jaren 70 of eerder, en een nummer van 3 jaar geleden denk ik dat dat erg recent is. Hangt allemaal af van je eigen leeftijd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het nummer Why don't you tell me so werd gezongen door Flatt and Scruggs
http://www.bluegrasslyrics.com/song/why-dont-you-tell-me-so/
https://www.youtube.com/watch?v=8EBtswHkGXU
Het nummer heet ook:
Why Don’t You Tell Me So?
In 1948 (zeventig jaar gelden) verliet Earl Scruggs de band van Bill Monroe om verder te gaan als duo met gitarist Lester Flatt, eerst als de Foggy Mountain Boys, later gewoon als Flatt & Scruggs.
moet zijn: later gewoon als Flatt & Scruggs.
Hun bekendste nummer was: Foggy Mountain Breakdown,
Ik zie dat het tekentje ampersand overgenomen wordt als &
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ echt oud. Knap gevonden!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding