Weet iemand hoe dit nummer heet?

Het gaat ongeveer zo:

Dancing dancing pupupupuu

't klinkt raar, het is een oud disco nummer en je hoort het ook af en toe op de kermis.

Bedankt alvast!

Mark

Toegevoegd na 18 uur:
het zijn vrouwen vocals,
het zijn niet de onderstaande nummers, het is een liedje met tempo en elektrische geluiden... moeilijk uit te leggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gij motte gewoon de kermis dj opbellen

Het beste antwoord

"Feel like dancing" van de Scissor Sisters

Is niet echt oud maar volgens mij wel het lied dat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit is hem! Hartelijk bedankt voor het goede antwoord. Ik dacht dat het een ouder nummer was.

Andere antwoorden (3)

Misschien bedoel je Get Dancin' van Disco-Tex and the Sex-O-Lettes.
Amadea
12 jaar geleden
Beegees you should be dancing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het: I'm in the mood for dancing, van the Nolan Sisters?
het zou helpen als je kunt vertellen of het mannelijke of vrouwelijke vocalisten zijn...