Wie kan mij aan een mooie karaokeversie van het liedje 'She Goes Nana' van 'The Radios' helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is midi ook goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://electrofresh.com/midi-2877-download-the_radios-shes_goes_nana.html

Antwoorden (1)

Die moet je gewoon zelf inspelen, dan issie het mooist. Het staat gewoon in C, rustig op 'n akoestisch gitaar inspelen, geen poespas er omheen. Wil je de meerstemmigheid in het refrein er ook bij? Omdat de karaoke-patiënt alleen oreert? Ja, dan gaat het je geld kosten voor een paar mooie vocalen. Maar volgens mij issie al mooi zonder meerstemmig refrein, het is gewoon een sterk nummer en de kracht zit 'm in de eenvoud. Dus skip die vocalen maar, rustig inspelen op je guitaar en geniet ze met karaoken!