Wie weet welk liedje ik bedoel? Het is een duet uit jaren 80 dat zich afspeelt in een soort loods.

Ik ben op zoek naar een liedje uit de jaren 80. Het betreft een duet met een man en een vrouw. De videoclip speelt zich af in een soort loods/fabriekshal waar de twee een optreden geven, er wordt erg fout (zoals in de jaren 80) gedanst. Vermoedelijk was de mannelijke zanger een bekende zanger. Weet iemand welk liedje ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
2.3K
Amadea
5 jaar geleden
Als je liedje zelf uit de jaren 80 stamt dat wordt er dus niet fout in gedanst maar normaal. En het moet dan een van de allereerste videoclips zijn....
Waar gaat het liedje over, in welke taal wordt gezongen?

Antwoorden (1)

do,nt leave me this way van de communards denk ik
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Dat zijn twee mannen, geen vrouw erbij.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat is inderdaad het liedje dat ik bedoel!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja wel Amadea, kijk nog eens goed, linker -niet de zanger- is een lange vrouw.
Antoni
5 jaar geleden
Haar naam is Sarah Jane Morris.
Antoni
5 jaar geleden
Het lied is een cover van Don't leave me this way dat oorspronkelijk werd opgenomen Harold Melvin & the Blue Notes. Later werd er nog een versie opgenomen door Thelma Houston.