Is hier een jailbreak voor?

Ik heb nu een ipod met versie 3.1.3, hiervoor is blackrain niet mogelijk, weet iemand iets anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je zal je ipod moeten downgraden naar versie 3.1.2 zelf ervaring mee dus als je vragen hebt roep maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter verbetering op het andere antwoord die helemaal onjuist is, er is een jailbreak voor 3.1.3 en die is al een maand uit of zo, want ik heb mijn ipod zelf ermee gejailbreaked. Het is zelfs unthethered. De naam er van is Spirit Klik op de link hieronder.