Is Mysteryland de moeite waard voor mensen die geen alcoholische/drugs problemen hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg uit, verwacht je daar alleen pret te kunnen hebben met drugs of alcohol of denk je dat het een bijeenkomst voor verslaafden is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent me net voor stippel

Antwoorden (3)

Mysteryland is leuk, als je van dancefeesten houdt. Dat er op dancefeesten alcohol en drugs gebruikt worden, is bekend. Betekent allerminst, dat iedereen die daar lol heeft een alcohol of drugsprobleem heeft. Ook mensen die de hele avond broodnuchter blijven, kunnen er de mooiste momenten beleven.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Niks leuker dan op een dancefeest compleet uit je dak gaan op 'n glaasje spa rood. Doe eens gek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wel hoor, waarom niet je hoeft niet perse alcoholisch te zijn of drugs moet gebruiken om bij mysteryland te gaan genieten. er zijn zoveel mensen die nuchter kan genieten...