Kan je spaanse karaoke dvd's op Nederlandse dvd spelers afspelen of heb ik een ander systeem nodig . Hoe kom ik aan spaanse dvd's

spaans talige vriendin wil ook eens karaoke bij mij thuis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Een DVD is en blijft een DVD, en kan daarom worden afgespeeld op alle DVD spelers.

Spaanse DVD's zou je kunnen bestellen op internet.
Je zou ze ook in Spanje kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij dat het zou moeten werken, maar zelf heb ik dvd's uit Azië, en die pakt de dvd speler niet allemaal.

Ligt dus aan de dvd of aan de speler.

Succes!