waarom krijg je bij Qmusic de jury nooit te zien via de app live stream ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
6 jaar geleden
Omdat het allemaal fake is. Door zoveel mogelijk mensen te laten reageren krijgen ze veel geld binnen. Dan kan daar op een gegeven moment een prijs voor uitgereikt worden. Het is mij een raadsel waarom sommigen eraan verslaafd zijn om naar die onzin te luisteren....

Antwoorden (2)

Beste hansdijkman. Bij Qmusic werkt de jury als volgt. De radio DJ krijgt op een scherm voor zich een “ja” of een “nee” te zien. Die jury is een leuk verhaaltje erom heen. Vorige jaren zat er daadwerkelijk een jury in de ruimte waar de DJ ook zit. Maar dat is nooit in beeld gekomen om bedreigingen etc. Te voorkomen. Hopelijk heb je enigzins geholpen.... Gr. Joost
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Om de veiligheid te waarborgen van het jurylid. Dit in verband met herkenbaarheid, bedreigingen om het geluid te vertellen, etc.