Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een app maken om gratis muziek te downloaden?

Ik wil graag muziek luisteren zonder dat ik wifi of internet hoef te gebruiken.
Dus een app .dan app aanklikken en dan komt er een lijst met allerei muziek nummers,hoe krijg ik dit voor elkaar .En kan ik dit dan ook via mijn telefoon afluisteren tijdens b.v het vissen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
885
Ritsuka
6 jaar geleden
Je telefoon heeft een standaard muziekapp als het goed is, die doet wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"die doet wat jij wilt."
Nou niet als de playlist leeg is... Je hebt nogal wat stappen nodig om een telefoon van off-line muziek te voorzien. Spotify is een chique alternatief voor mensen die ook eens verrast willen worden met andere/nieuwe muziek, iets wat de standaard muziekapp niet kan... Huh? dan doet hij toch niet wat jij wil...
Ritsuka
6 jaar geleden
er is een standaard muziek app, daarmee kun je muziek luisteren zonder wifi of internet.
Je moet inderdaad eerst de muziek op je telefoon plaatsen, maar dan werkt het gewoon zoals de vraagsteller het graag wil. Leek mij vanzelfsprekend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet gewoon de spotify apl nemen, kan je ook zonder internet afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Precies! Spotify is de meest geweldige muziek app die ik ken...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding