Hoe kan ik gemakkelijk audio transformeren tot piano noten?

Ik speel MC en wil noteblock liedjes maken. Ik speel al een paar jaar keyboard maar kan geen noten converten vanuit mezelf. Een vriend vroeg me of ik een lied wilde doen alleen ik kan de noten zelf niet maken. Kevin Macleod met het lied Folk Round wil ik graag converteren. Als iemand dit zou kunnen doen zou ik dat ook prima vinden maar ik heb het nodig dus alsjeblieft?

6 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende softwarepakketten die je kunt gebruiken om audio te transformeren naar piano noten. Sommige softwarepakketten zijn gratis, terwijl andere betaald zijn. Kijk online naar reviews en vergelijk de verschillende opties om te bepalen welke het beste bij je behoeften past.
Bronnen:
een maand geleden