Ik zoek een fuck-achtig nummer. Het is snel en er komt (volgens mij) een saxofoon in voor. Snelle gitaarakkoorden en gezongen door een man?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk een funk nummer ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar het hart vol van is hè ;-)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook drums?

Antwoorden (1)

De enige die ik zo kan verzinnen is deze. Zit alles in wat wordt genoemd. Toegevoegd is het meest bekende nummer. Hij heeft meerdere hits gemaakt.
Is ook een paar jaar geleden opnieuw uitgebracht of er is een cover van gemaakt. Is in elk geval wel veel gebruikt in de verschillende talentenjachten zoals Idols en Holland's got talent. Kan ook die in het buitenland zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Toevoeging: Deze http://www.youtube.com/watch?v=Kb2_eo9lBCY&feature=related heeft ook een filmpje waarin je het kan bekijken wat ze allemaal bij zich hebben. Er staat nog veel meer op youtube, maar kan je beter zelf even zoeken.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb ook even gezocht op eventuele samenwerking tussen Carlos Santana en KC of een van zijn andere vrienden. Maar dat heb ik niet kunnen vinden. Daar zitten ook een paar mooie stukken bij. En niet alleen met vriendjes die stijf staan van de botox. Ken niet niet al die albums. Heb er wel eentje van en daarin vind de gitaar heel mooi.

Toegevoegd na 44 minuten:
Toevoeging: Maar deze van Wild Cherry - Play that funky music vind ik beter http://www.youtube.com/watch?v=qe1ScoePqVA&feature=related
Is wel uit de oude doos van youtube....

Toegevoegd na 1 uur:
Maar dit laatste nummer is wel een van de nummers gezongen door de winnaar van de Amerikaanse Idols Taylor Hicks. Die uitvoering kan ik alleen niet beluisteren via mijn PC. Ik vind dat wel een klassieker. klinkt nog steeds goed die van Wild Cherry. (Nog van de tijd dat borsthaar ook in was. Ja, dat is geen truitje. ;-) )