Wat is de diepergaande boodschap in Justin Biebers muziek?

Bijvoorbeeld als je luistert naar http://www.youtube.com/user/kidrauhl?blend=1&ob=4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DrBieber, is er geen speciaal Bieber-forum ofzo waar je al met al deze vragen heen kunt?! Je zit hier op een site voornamelijk voor volwassenen, die zich niet meer zo bezig houden met teen-pop. Dus om zoveel mogelijk goede antwoorden te krijgen, ben je hier gewoon niet aan het goede adres.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik denk dat een GGWT aanzienlijk dieper gaat dan deze Justin Bieber.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diepere boodschap in commerciele kinderpop ?? Het moet toch niet gekker woren zeg......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was trouwens echt bereid om ook nog voor je te gaan luisteren, maar helaa,s illegale links werken in Duitsland niet. quote :
"Justin Bieber - Baby ft. Ludacris" Deze video is niet beschikbaar.
Als je hier klikt, kun je deze aanbevolen video huren.
This video is not available in your country.
Eine quote.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Marleen, hier is de songtekst: leef je uit! http://songteksten.net/lyric/7367/82819/justin-bieber/baby.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel ! .
Zo te zien heeft het een hoog ik-hou-van-jou-ik-blijf-je-trouw gehalte, ook wel poepdoospoezie genoemd. Beetje Frans Bauer in het Engels. Ik vreesde al zoiets.
Tja.....diepgang.......de diepgang van een snijplankje gok ik. Of een vloeipapiertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh shit, da;s een antwoord - even knippen en pakken dan.

Het beste antwoord

Zo te zien heeft het een hoog ik-hou-van-jou-ik-blijf-je-trouw gehalte, ook wel poepdoospoëzie genoemd. Beetje Frans Bauer in het Engels. Ik vreesde al zoiets.
Tja…..diepgang…....de diepgang van een snijplankje gok ik. Of een vloeipapiertje.

Het standaard verhaal van een liefde die voorbij is, terwijl hij dacht dat ze de ware was, zo ongeveer. (En dat op je vijftiende !!) Dat thema is zo'n veertigmiljard keer bezongen schat ik. En het is ook gewoon straight to the point ; de boodschap is niet verborgen in een creatieve text of scherpe metaforen. Er staat wat er staat. Niks meer en niks minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb net even de lyrics van het nummer 'baby' opgezocht en kan er niks anders van maken dan:

Ik wil heel veel geld verdienen met het zingen van een zinloze tekst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I want money!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bedoeld een ander liedje ik heb het over Justin Bieber http://www.youtube.com/watch?v=GO22Z0T3qPE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor , Moolkeesje heeft het over het liedje in jouw vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diepgaande boodschap!Flutteksten zal je bedoelen.
Kom op zeg weer zo'n nietszeggend ventje waar je volgend jaar niets meer van hoort.