Op dit moment 4745 nummers.
Zie Alesso - The World Largest Spotify Playlist
http://www.largestplaylist.com/

Toegevoegd na 49 minuten:
Met dank aan peppie61:
"1001 Albums (Almost Complete List) You Must Hear Before You Die" heeft 9684 nummers.

Toegevoegd na 1 uur:
Het maximumaantal is 10.000 nummers. Dit komt dus in de buurt.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De playlist "1001 Albums (Almost Complete List) You Must Hear" heeft 9.684 nummers. Maar geen idee of er playlists met nog meer nummers zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt voor je antwoord.
waar heb je dat gezien?
SimonV
6 jaar geleden
Wat bedoel je?
De info staat in de links.
''Nu officieel de langste playlist'' heeft het maximum aantal van 10.000 nummers bereikt.
een jaar geleden