Bestaat er een programma dat, datgene wat ik speel direct kan omzetten in bladmuziek?

Ik kan mijn elektrische piano koppelen met de computer. Is er een programma dat de noten die ik speel kan herkennen en kan omzetten in bladmuziek?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Diverse. Zoek maar eens op score software.

Het beste antwoord

Het gratis programma MuseScore ondersteunt in- en uitvoer van veel verschillende muziekformaten zoals MIDI en MusicXML.
Hopelijk heeft jouw piano een geschikte interface.

MuseScore is gebruiksvriendelijk, met snelle noteninvoer die gelijkaardig is aan de populaire commerciële muzieknotatiesoftware zoals Finale en Sibelius.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thnx!