ik heb sinds +/-1990 al een liedje in mijn hoofd, gehoord in Rijssen in de auto bij een Turkse jongen, Yashar, en kan het niet vergeten, wie kent het?

het gaat ongeveer zo: a lelulia halole lole, lei lalala lei lala lei lalala lei lei la, lei lalala lei lei la lei lalala lei lei la, ha lelulia alole lole

denk dat het Turks ofzo is, de muziek klonk wel uit de buurt van Turk-Arabisch cultuur-sfeer!? prachtige muziek trouwens, sowieso veel moois uit die regio vind ik, maar deze klanken blijven dus al vele jaren hangen, terwijl ik het nummer maar 1x heb gehoord, helaas niet vaker; ken de taal, tot mijn spijt, ook niet en dus zal de tekst zoals ik bovenaan heb gezet ook niet correct zijn, maar zo klonk het ongeveer.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Vraag het Yashar?

Antwoorden (1)

ik denk dat je dit nummer bedoelt jose reyes lailola
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Toch klinkt het overduidelijk Spaans en niet Turks.