Welk liedje is dat van de nieuwe Wasa Knackebrod reklame?

Volgens mij Deens.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is toch echt Zweeds. Wie het zijn ben ik nog niet achter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke klopt!

Antwoorden (1)

Dat is "Strövtåg i hembygden" en het wordt uitgevoerd door Rymdfåglar.

Toegevoegd na 2 minuten:
De naam van de zangeres is Maja Francis.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Super! Bedankt hier kom ik wel verder mee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij is het ook in het nederlands door iemand gezongen. Weet u mischien ook wie?
Amadea
7 jaar geleden
Ik denk dat jij je vergist. De liedtekst is van de Zweedse dichter Gustaf Fröding (1860-1911). Het in oud Zweeds geschreven gedicht gaat over iemand die teruggaat naar de plaats waar hij opgroeide. Het huis blijkt te verdwenen, alleen de mooie herinneringen blijven over. Daar is geen Nederlandse versie van gemaakt.