Betekent het overlijden van Rick Parfitt het einde van Status Quo?

Toegevoegd na 4 minuten:
Rick is inmiddels vervangen door een nieuwe rhytme gitarist, Ritchie Malone, maar is hij een volwaardige vervanger voor Rick?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Het beste antwoord

Nee, zeer waarschijnlijk niet.

Op deze website https://en.wikipedia.org/wiki/Status_Quo_(band) vind je deze informatie:

"On 28 October 2016, Parfitt permanently retired from live performances after suffering a heart attack earlier the same year. On December 24, he died in hospital in Marbella, Spain as a result of severe infection, after suffering an injury to his shoulder. Parfitt's funeral was held at Woking Crematorium on 19 January 2017. Irish guitarist Richie Malone, who had substituted for Parfitt during some 2016 live shows, took his place on rhythm guitar."

Parfitt was in oktober 2016 dus al gestopt met live optredens vanwege zijn slechte gezondheid en in het bijzonder een hartaanval. Zijn plaats is ingenomen door de Ierse gitarist Richie Malone die in 2016 al wat live shows heeft gedaan en zo Parfitt verving.

Toegevoegd na 2 minuten:
Blijkbaar is hij als nieuwe gitarist de rest van de band goed bevallen want hij mocht tot nu toe nog steeds blijven.
Antoni