Bestaat er een site waarbij ik alleen maar artiest/band hoef in te vullen, en dan alle liedjes van deze artiest/band te zien krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De website http://www.allmusic.com/ is waarschijnlijk de meest omvangrijke. Je vult de naam van de artiest of groep in, en klikt op de volgende bladzijde op de tab Songs. Voor specifiek het Nederlandstalige repertoire is http://music.xs4all.nl/ aan te bevelen.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Site weet ik zo niet, maar de iTunes store doet dat.
iTunes is te downloaden op www.apple.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
songteksten.nl staat niet alles op, maar vaak wel veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op wikipedia wordt doorgaans ook goed bijgehouden welke albums en singles er van een bepaalde artiest/band uitgegeven zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je als doel hebt om van een bepaalde artiest of band op te zoeken hoeveel of welke nummers ze hebben gemaakt kan je ook naar de site van diegene gaan en dan naar discographie of muziek ofzo. Zo'n beetje alle bands hebben toch wel de cd's op hun site staan met de nummers erbij.

Als je als doel hebt om zoveel mogelijk nummers van dezelfde artiest/band te beluisteren en je wil met 1 druk op de knop een hele lijst met nummers dat gratis en vanzelf afspeeld (mocht het een niet ontzettend onbekend bandje zijn) dan heb ik een super site! (ben nog heel enthousiast, want ik heb hem pas laatst ondekt en wil het met iedereen delen ;)
Veel plezier er mee, wat je ook met je vraag bedoelde.. deze site is altijd handig!