Met welke hifi set kan ik op een handige manier mp3s vanaf usb schijf afspelen?

Ik ben al maanden op zoek naar een audioset waarmee ik vanaf een usb harde schijf mp3s kan afspelen. Ik zoek een systeem waarmee ik door mappen op de usb kan bladeren en vervolgens een mp3 of de hele map kan afspelen. Tot nu toe heb ik niets kunnen vinden. Bij diverse sets moet je door alle nummers bladeren om een bepaald nummer af te spelen.
Bose wave soundtouch kan dit niet. Denon m40 dab kan dit ook niet terwijl dit verder handige sets van goede kwaliteit lijken te zijn.
Iemand een idee welke set of all in one systeem dit wel kan ?

Toegevoegd na 51 minuten:
Met bose kun je overigens helemaal geen usb afspelen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
7.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn moeder is al lange tijd enorm tevreden over haar Sonos set.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SadBunny: met een sonos kun je geen usb media afspelen, sonos is een netwerkplayer die je vier een tablet of telefonisch moet bedienen. Ik heb het geluid gehoord en ze klinken erg mooi maar het is niet wat ik zoek.

Antwoorden (1)

Volgens mij kan dat wel met een HK 161S, deze heeft overigens ook bt en spotify support, gr ferry