Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet? Het is een nummer dat vrijwel iedereen kent van het deuntje maar niet van de titel.

Het nummer wordt afgespeeld op 22:50.

https://youtu.be/c1jgt5_2EpU?t=22m50s

Toegevoegd na 2 minuten:
Wellicht in welk ander filmpje het in wordt gebruikt. Dan kan ik Shazam gebruiken om het op te zoeken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je Fortunate Son van Creedence Clearwater Revival?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is wel iets later dan 22:50... Of bedoel je dat nondescript synth riffje?
Amadea
7 jaar geleden
Ik hoor een totaal onbekend deuntje. Hoezo kent iedereen dat?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik persoonlijk Darude Sandstorm weet het niet zeker.

Antwoorden (2)

het klinkt als een standaard achtergrond muziekje maar het lijkt op fireflies van owl city.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is Such Great Heights van The Postal Service, bekend omdat het intro ook in een reclame is gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=0wrsZog8qXg