hoe krijg ik goedkeuring om nummers te gebruiken voor een muziek mix?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Ligt er ook aan waar je die muziek mix voor wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
youtube

Antwoorden (2)

Om muziek te mogen gebruiken van artiesten die hun muziek met copyright hebben bescherm zul je toestemming van het label en in sommige gevallen ook de artiest moeten krijgen. Het is daarom misschien handiger om te mixen met rechtenvrije muziek. Daarmee mag je in bijna alle gevallen doen wat je wil. Goeie sites voor rechtenvrije muziek zijn Jamendo, Epitonic of Beatport.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je kijkt op youtube, bestaat er een kanaal dat NCS heet; No Copyright Sounds. dit kanaal levert rechtenvrije muziek en mag altijd gebruikt worden onder een video of mix.