Wie kan me helpen om erachter te komen, wie de volgende liedjes heeft gezongen? Waarom-Koffie-De postkoets-De zwarte kat, en in den vreemde?

M.v.g.

Yvonne Kengen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

De postkoets: De Selvera's
In den vreemde: De Migra's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rita Corita zong over koffie, maar die waren er wel meer.
Als je een regel uit de tekst hebt kun je via google ook wel wat vinden

Toegevoegd na 1 minuut:
Zwarte kat Ciska peeters

Toegevoegd na 4 minuten:
en van "waarom"staan op de site van muzikum wel 15 verschillende tekstenúitvoerenden, dus iets specifieker zou leuk zijn
14 jaar geleden
Waarom-dit kunnen er meerderen (oa Andre Hazes, Heikrekels) zijn maar ik neem aan dat je Jules de Corte wil weten...
Koffie-Rita Corita
De postkoets- De Selvera's
De zwarte kat - Ciska Peters
en in den vreemde- De Migras
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anneliez
14 jaar geleden
Jules zong: ik zou wel eens willen weten,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk anneliez, maar het is een puzzelvraag en dat antwoord komt toch nog al eens voor bij puzzels. Maar eigenlijk is het niet goed en moet het dus een van de andere zijn, maar we weten te weinig van de puzzel (aantal letters etc.).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Yvonne, er zijn al heel veel antwoorden gegeven, maar " in den vreemde" is eigenlijk het bekenst geworden door Frans van Schaik. de Migra's hebben hem ook op hun repertoir staan.
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog even toevoegen dat het nummer van Frans van Schaik meer bekend is als "Het Zwerverslied"