welke zanger?is vaak op de radio.lijkt op paolo Nutini,met een piano en uptempo.enig idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Amadea
8 jaar geleden
In welk opzicht is de gelijkenis met Nutini: uiterlijk, stem, of genre?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is de stem,en er is volgens mijn 1 zin waarin shoes staat,hoor het nummer erg vaak,met een soort honky tonky piano,stem lijkt echt op paolo nutin,maar is hem niet.

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "Criminal mind" van Lukas Graham.
Daarin staat het zinnetje 'I had a chance to choose' - waarbij je choose zou kunnen verstaan als shoes.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
helaas het is het niet,nummer is sneller,en stem is net als Paolo Nutini,je hoort het nummer soms,ook als achtergrond muziek.maar bedankt voor het meedenken,en je antwoord.