Waar kan ik het nummer 'Hol' van de groep Krang beluisteren?

Krang is de groep waar André Manuel rond het jaar 2000 in zong. Ben de songtekst ooit tegengekomen op internet en ik ben eigenlijk wel benoemd hoe het nummer werkelijk gaat. Tot mijn spijt is het helaas nergens op internet (voor zover ik kan vinden) te beluisteren. Ik ben ook al verschillende platenzaken af geweest, maar de cd is nooit op voorraad en niet te bestellen. Ook via internet heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om de cd eventueel te bestellen. Heeft iemand echter toch een link of een idee?
Hieronder het laatste couplet van het nummer:

En in het hol der wettelozen
Tot het eerste morgenrood
Zit ik dronken van geluk
Met mijn vrienden op mijn schoot
We dansen op de tafels
En we vrijen op de grond
We offeren aan Bacchus
En we draaien in het rond
Met een duivels groot genoegen
Leven wij de jongste dag
We drinken op Belcampo
En zijn scheit aan het gezag
We zijn de helden van het glas
In het dorp van Asterix
We blijven ons verzetten
En weten doen we niks

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het lied staat op de cd met de titel 'Brussel'. Bestelnummer: Virgin 8105032. Hier kan je bij nummer 12 een fragment ervan horen: https://www.muziekweb.nl/Link/JK107164/Brussel en daarbij is meteen te vermelden dat je die cd kunt lenen als jij lid bent van een bibliotheek die hierbij is aangesloten.

Via Last.fm is het album digitaal te verkrijgen: http://www.last.fm/music/Krang/Brussel en daar staat bij dat "Hol" ook los te koop is bij iTunes.
Amadea