hoe heet deze nummer met de bijbehorende zangeres? In de tekst komt het volgende voor: whhhhhhhhhy why you...

Goedendag iedereen,
Ik weet helaas een paar woorden van de tekst, maar ik weet wel dat het gezongen wordt door een vrouwelijke zangeres. In de tekst komt het volgende voor: whhhhhhhhhy why you...
Derest weet ik helaas ook niet meer, maar de 1e why wordt lang uitgesproken.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

met een vriendelijke groet,
Kd555

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij was het pop muziek. Ook een beetje R&B dacht ik, maar vooral pop. :) Alvast bedankt voor het doorzoeken

Antwoorden (1)

Zou het kunnen dat er niet 'Why you' maar 'Are you' gezongen wordt? Het lied "The hanging tree" uit de film Hunger games : Mockingjay zou het dan kunnen betreffen. Gezongen door Jennifer Lawrence.

Toegevoegd na 23 uur:
Wat ook zou kunnen is "Why don't you cry" van Willow Smith. Dat begint (na een relatief lange stilte) met een wat langer Why why why don't you.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goedenavond Amadea,
Helaas is dit hem ook niet. Ik ben er zeker van dat het woord why er in voor komt. Het is ook vaak op de radio. Best een lastig lied om op te zoeken. Mvg,
Kd555
Amadea
8 jaar geleden
Welke radiozender heb jij dan meestal voor?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij is het vaak op radio538, Q music en mtv. Maar dat weet ik niet zeker.