Wie kan mij de titel vertellen van een nummer van kayak waar een piano solo in voorkomt?

Ik ben opzoek naar een nummer van KAYAK waar een piano solo in voorkomt! vroeger had ik het op een cassette bandje, maar ik ben al jaren zoekende naar het juiste nummer! Diverse albums van kayak afgeluistert, maar zonder dat bewuste nummer!
Weet jij/u wat ik bedoel?

Toegevoegd na 42 minuten:
Reason For It All, is het niet! Ik weet ook niet meer of het een intro was van een nummer of het eind! Alleen die piano solo kan ik nog voor de geest halen. Toen vond ik het prachtig, en als ik het terug vind zal ik er erg blij mee zijn. Ik heb in de loop der jaren veel van kayak gedownload, maar misschien is dat bewuste nummer alleen te vinden op een oude LP!
Hopelijk kan iemand me verder helpen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

op 'see see the sun' staat een nummer met piano-solo... maar op welk nummer... dat weet ik even niet...
kun je misschien wel vinden via youtube...
succes...

Toegevoegd na 9 minuten:
ik had vroeger die LP op een bandje staan en herinner me de muziek, maar heb hem in geen jaren gehoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Moments of Joy van Royal Bed Bouncer wellicht?

of .. Evocation van The Last Encore.

Wat je zou kunnen doen als dit ze niet zijn, is via Amazon alle LP titels intikken en naar stukjes (intro’s) van alle nummers luisteren. Je hebt dan grote kans dat je het bewuste nummer vindt.
Dus bij Google intikken: Amazon Royal Bed Bouncer (als voorbeeld)