Wie weet hoe je muziek bij elkaar zet in Itunes?

Ik heb ca. 30 nummers die ik op een feestje achter elkaar wil afspelen (met een overloop van ca. 10 sec zodat de nummers in elkaar overvloeien) is er iets (een app of een truc) waardoor ik de nummers die bij elkaar passen zie en mijn afspeellijst hierop kan aanpassen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ga naar iTunes en ga naar Afspeellijsten klik op het plusje rechtsonderin en kies Nieuwe Afspeellijst.
Ga daarna naar het liedje dat je wilt toevoegen en druk met je rechtermuisknop op het liedje en kies voor Voeg toe aan afspeellijst en kies voor je afspeellijst.

De bovenstaande stappen doe je voor alle liedjes (Je kan ook meerdere tegelijk selecteren met ⌘+klik (Mac) of Ctrl+Klik (Windows).

Als je klaar bent met het opzetten van je lijstje kan je om de muziek te laten overvloeien de onderstaande stappen volgen:

Druk op ⌘+, (Mac) of alt en kies voor Bestand en Instellingen (Of soortgelijke) (Windows)
En ga naar het tabblad afspelen en zet de optie eerste optie aan en zet de schuif op 10 seconden.

Veel succes en veel plezier op je feestje!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een tip:

Als je nou bijvoorbeeld het lijstje vijf keer achter mekaar wilt afspelen kan je je lijstje openen, alle liedjes selecteren en opnieuw in het lijstje plaatsen (hoe vaak je het wilt)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom die min?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat het komt omdat hij specifiek vraagt dat een app of een itunes functie de liedjes bij elkaar zoekt, en in jouw antwoord is het gewoon domweg een playlist maken en tracks erin zetten.