Wat is de naam van het lied op Radio 2 tijdens het spelletje Staatsexamen, er was een frans fragment (Frans liedje) hoe heet dat liedje?

Er was net op radio 2 met het spel staatsexamen een liedje op wat ik een mooi liedje vond, er waren in het begin 2 fragmentjes eerst was een Nederlandse zanger (ongeveer 10 seconden) en daarna was er een fragment van een Franse zangeres (ook ongeveer 10 seconden) mijn vraag is wat de titel van het Franse liedje is. Werdt door een vrouw gezongen zo ongeveer: toe toeter toe toe toe heee heeeeeeeejj (ik ben niet zo creatief) alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (1)

Ik vind "toe toeter toe toe toe heee heeeeeeeejj" creatief genoeg om te vermoeden dat je Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé bedoelt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geweldig antwoord!
*Toe toeter toe etc.* is idd. creatief genoeg :-))
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vergeet ik 't nog: Plus +
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jodokus52
Hahaha!
Dank! Maar het moet natuurlijk nog blijken of dit daadwerkelijk het juiste antwoord is. ;)