Wanneer komt rewind repeat it uit?

Wanneer komt rewind repeat it van Martin Garrix en Ed Sheeran uit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (1)

Op het Ultra Music Festival eind maart jongstleden in Miami heeft Martin Garrix zijn track met Ed Sheeran voor het eerst laten horen: https://www.youtube.com/watch?v=E2Y-9U3QUxQ#t=966
Maar wanneer de officiële release van de single eraan komt is nog niet bekend, helaas. Op maandag 13 april werd gepubliceerd dat Martin Garrix zelf aan Billboard had verteld dat de officiële release van de single eraan zat te komen, maar nu bijna een maand later is er nog geen vordering te bespeuren.
Amadea