Van welke artiest is het nummer 'down on me' ?

In het nummer wat ik zoek wordt de 'me' vrij lang aangehouden met een hoge noot.
Het is een vrij bekend nummer, en ik denk uit de jaren 80/90.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Betreft het een rocknummer? Dan is het mogelijk "Down on me" van Jackyl.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is 'm niet, maar ik ga 'm wel even toevoegen aan mijn muziekbibliotheek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het was m niet, maar omdat het het leukste nummer was kies ik deze als beste.
Het nummer was Valerie van Steve Winwood
ik heb m even snel gesoundhound toen ik m laatst hoorde.
Maar bedankt allemaal!

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is m niet, maar bedankt!
Misschien deze? https://www.youtube.com/watch?v=T07PQoJPmPA
Ik heb zoveel mogelijk kenmerken die jij hebt beschreven wel herkend. Het is trouwens erg lastig antwoord te geven op deze vraag, aangezien we volgens de richtlijnen niet alleen een link mogen plaatsen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Toch heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag van welke artiest het is. Wat is er lastig aan om een naam te geven?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat krijg je toch meteen te zien als je op de link klikt of ben ik nou gek....?