waarom komt er steeds meer en meer dance music op de radio en verdwijnen oudere muziekstijlen als blues en goede rock?

niet dat je dance niet mooi mag vinden....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Radio stations zijn commerciele bedrijven. Ze willen winst maken. Ze doen dit door zo veel mogelijk luisteraars te verkijgen zodat ze hun reclametijd goed kunnen verkopen. Het is in deze tijd nu eenmaal zo dat dance populairder wordt. Dus wie dance draait heeft meer luisteraars, want blues en rock zijn minder populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dance muziek het populairst is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De jeugd van tegenwoordig van Dance/House/Hiphop mooie leuke muziekstijlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijden en smaken veranderen. Gelukkig maar want anders blijf je wel erg hangen in een bepaalde stijl.