Ik zoek een liedje met een bom en een granaat die vechten in de clip, wie weet welke ik bedoel?

Er is een granaatpoppetje en een bompoppetje. Die gaan op een gegeven moment vechten op de manier waarin je ook vecht in games al Tekken en Street fighter ed. Dat zit dus in de clip van het liedje. Dat liedje zoek ik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je iets over de muziek vertellen? Weet je uit welk jaar de clip komt? Wat is er nog meer in de clip te zien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het jaar niet, maar volgens mij was het muziek dat met de computer wordt gemaakt.
Meer weet ik ook niet van de clip. Ik hoorde het vanochtend via radio 538 via de pc met een clip erbij, maar ik kan geen playlist vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga ik nog even verder speuren... dank voor de aanvullende info. ;)
Thecis
9 jaar geleden
Weet precies welke je bedoelt. Die met die bom die aan het daten is, de perfecte partner vind en in de auto er achter komt dat het toch niet granaat is....
Kan niet op de naam komen...
Thecis
9 jaar geleden
Overigens, playlist van radio 538 is hier te vinden:
http://www.538.nl/radio/playlists
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja die playlist had ik al, maar daar staat het dus niet bij :'(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geef het op... sorry... :-p
Wel ben ik benieuwd naar het antwoord (en de video zelf)
Thecis
9 jaar geleden
ik blijf gewoon naar de radio luisteren.
Als het voorbij komt, laat ik het weten

Het beste antwoord

Fox Stevenson - Sweets (Soda Pop)
https://www.youtube.com/watch?v=Ab5msqjhdE0
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
JA! Dat is 'm! Danku!