Welk nummer is dit?

Het doet me denken aan disco/boogie, jaren 70/80, maar kan het niet vinden. Waarvan is dit het intro?
http://www.introquiz.nl/heavy/7.mp3

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

Het lijkt op 'upside down' van Diana Ross.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zit in ieder geval ook in Kool and the Gang Ladies night.
Leuk voor de phone in
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ty :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil niet vervelend doen, maar toch is de intro heel anders, als lijkt het er idd veel op. Zal nog ff zoeken of er verschillende versies van zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het intro is compleet anders maar ff verderop in het lied van Cool and the gang is het precies hetzelfde, hooguit een andere bpm. Maar goed ik weet nog wel dat er in die tijd zoveel liedjes op elkaar leken dat mixen echt een fluitje van een cent was alleen ff op de bpm letten.
volgens mij van een nummer van michiel Jackson
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoelde u niet: Michael Jackson? ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha...inderdaad...niet goed opgelet...doosje bijdehandjes op?
Queen - Another One Bites The Dust ?

Komt redelijk overeen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad wordt hier ook hetzelfde loopje gebruikt, maar toch...
Zo zie je maar, twee verschillende groepen (zie Kool & The Gang), twee verschillende nummers en precies dezelfde riedel.
we will rock jou vermoedt ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rick James - Give It To Me Baby
(vermoed ik)