Van wie kreeg Nederland punten in de Semi-Finale van het Eurovisie Songfestival?

Van welke landen zijn de 35 punten afkomstig? ik kan het nergens vinden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Joan kreeg van 8 landen punten: 8 van Duitsland, 7 van zowel Estland als Turkije, 4 van Verenigd Koninkrijk, 3 van zowel Litouwen als Noorwegen, 2 van Slovenië, 1 van Zweden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
En op de hoeveelste plaats eindigden wij dus die avond?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was dat een vraag dan? Het antwoord is 15de, maar dat staat bovenaan de gegeven link toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch nog 15e? Goh.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de HALVE finale Som ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik ;o) Ik vind het knap om zoveel punten te krijgen voor een vals liedje en een verkleedpartijtje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou er waren er eigenlijk maar 2 lager geëindigd want 1 andere had ook 35 punten. Ik heb er niets van gezien maar alleen gehoord dat het vals was. Ze had dus met goed zingen waarschijnlijk wel de finale gehaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tijdens een interview na afloop vertelde ze doodleuk dat ze nog vier dagen ging feesten. Hoezo feesten? Was daar een reden toe? Meteen op het vliegtuig zetten en weg met die handel. Volgens mij had ze vooraf al genoeg gefeest.