moet je asl dj geregistreerd staan met je dj naam om te kunnen draaien ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

nee, Ik ben DutchZebra en ik heb gedraaid, mijn naam staat (nu nog) niet gerigistreerd'
(niet op heele groote feesten hoor)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dit hoeft niet. Maar het is natuurlijk maar de vraag hoever je wil komen. Als je zou doorbreken is het misschien verstandig dit wel te doen ! Succes ermee !