ik ben 16 en wil me inschrijven voor TVOH, mag dit?

je kan mee doen aan tvk (the voice kids) tot 14 jaar en vanaf 18 mag je pas mee doen aan de echte voice. ik wil nu meedoen! ik ben 16 en moet dus nog 2 jaar wachten, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
3.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij heb je in de toelichting al zelf antwoord op je vraag gegeven.

Antwoorden (2)

Wat jij wil mag niet, dus het enige wat je moet doen is twee jaar wachten. Gebruik die tijd om je stem zodanig te scholen dat jouw eerste optreden in The Voice spectaculair zal zijn. Daar heb je veel meer aan, dan je nu in allerlei bochten te wringen om maar jouw zin te krijgen!
Amadea
9 jaar geleden
Geduld hebben en verder:

Oefenen, oefenen en daarna nog meer oefenen, net zolang totdat het perfect is! En er zijn genoeg gelegenheden waar je misschien kunt regelen of je er een keer mag komen optreden zodat je meer podium ervaring opdoet.

Of je regelt (al dan niet met vrienden) zelf een optreden ergens en nodigt mensen uit om te komen kijken. En vragen of die ook weer wat mensen meenemen. Dan heb je er altijd wel wat mensen tussen zitten die jou niet kennen. En die gaan het misschien weer verder vertellen dat ze een goeie zangeres/zanger hebben gezien e.d. En zo krijg je meer ervaring en meer mensen die je kennen. En je kunt ( als je dat nog niet doet) zangles nemen of dansles e.d. Alles om nog beter te worden dan dat je al bent.

En voor je het weet zijn de twee jaar voorbij en kun je je in schrijven voor the voice!

Toegevoegd na 11 minuten:
Op de site van the voice staat bij het invulformulier dat je minimaal 16 moet zijn. Dus gewoon proberen je aan te melden en als het niet lukt is het kwestie van wachten