weet iemand de nederlandse vertaling van let it go van demi lovato?

ik heb al gezocht op internet maar kan geen ECHT goede vertalingen vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

In het Engels: Let it go, let it go Can’t hold you back anymore Let it go, let it go Turn my back and slam the door The snow blows white on the mountain tonight, not a footprint to be seen A kingdom of isolation and it looks like I’m the Queen The wind is howling like the swirling storm inside Couldn’t keep it in, heaven knows I tried Don’t let them in, don’t let them see Be the good girl, you always had to be Conceal, don’t feel, don’t let them know Well, now they know Let it go, let it go Can’t hold you back anymore Let it go, let it go Turn my back and slam the door And here I stand, and here I’ll stay Let it go, let it go The cold never bothered me anyway It’s funny how some distance, makes everything seem small And the fears that once controlled me, can’t get to me at all Up here in the cold thin air, I finally can breathe I know I left a life behind, but I’m to relieved to grieve Let it go, let it go Can’t hold you back anymore Let it go, let it go Turn my back and slam the door And here I stand, and here I’ll stay Let it go, let it go The cold never bothered me anyway Standing frozen in the life I’ve chosen You won’t find me, the past is so behind me Buried in the snow Let it go, let it go Can’t hold you back anymore Let it go, let it go Turn my back and slam the door And here I stand, and here I’ll stay Let it go, let it go The cold never bothered me anyway Let it go, yeahhh Na na, you would say Let it go, let it go, oohhh Let it go En de vertaling in het Nederlands: Laat het gaan, laat het gaan Kan je niet langer tegenhouden Laat het gaan, laat het gaan Draai mijn rug en gooi de deur dicht De sneeuw blaast wit op de berg vannacht, geen voetstap valt te zien Een koninkrijk van isolatie en het lijkt erop dat ik de koningin ben De wind giert als de wervelende storm van binnen Ik kon het niet inhouden, hemel weet dat ik het heb geprobeerd Laat ze niet binnen, laat ze niet zien Wees het goede meisje, die je altijd moest zijn Verberg, voel het niet, laat het ze niet weten Nou, nu weten ze het Laat het gaan, laat het gaan Kan je niet langer tegenhouden Laat het gaan, laat het gaan Draai mijn rug en gooi de deur dicht En hier sta ik, en hier zal ik blijven Laat het gaan, laat het gaan De kou heeft me toch nooit gestoord Het is grappig hoe een afstand, alles kleiner lijkt te maken En de angsten die mij ooit beheersten, kunnen me helemaal niet krijgen Hier in de koude, dunne lucht, kan ik

Bronnen:
http://songteksten.net/translation/5943/96...
https://www.youtube.com/watch?v=kHue-HaXXzg

Laat het gaan, laat het gaan Kan je niet langer tegenhouden Laat het gaan, laat het gaan Draai mijn rug en gooi de deur dicht De sneeuw blaast wit op de berg vannacht, geen voetstap valt te zien Een koninkrijk van isolatie en het lijkt erop dat ik de koningin ben De wind giert als de wervelende storm van binnen Ik kon het niet inhouden, hemel weet dat ik het heb geprobeerd Laat ze niet binnen, laat ze niet zien Wees het goede meisje, die je altijd moest zijn Verberg, voel het niet, laat het ze niet weten Nou, nu weten ze het Laat het gaan, laat het gaan Kan je niet langer tegenhouden Laat het gaan, laat het gaan Draai mijn rug en gooi de deur dicht En hier sta ik, en hier zal ik blijven Laat het gaan, laat het gaan De kou heeft me toch nooit gestoord Het is grappig hoe een afstand, alles kleiner lijkt te maken En de angsten die mij ooit beheersten, kunnen me helemaal niet krijgen Hier in de koude, dunne lucht, kan ik eindelijk ademen Ik weet dat ik een leven achter heb gelaten, maar ik ben te opgelucht om te rouwen Laat het gaan, laat het gaan Kan je niet langer tegenhouden Laat het gaan, laat het gaan Draai mijn rug en gooi de deur dicht En hier sta ik, en hier zal ik blijven Laat het gaan, laat het gaan De kou heeft me toch nooit gestoord Sta bevroren in het leven dat ik heb gekozen Je zult me niet vinden, het verleden is zo achter me Begraven in de sneeuw Laat het gaan, laat het gaan Kan je niet langer tegenhouden Laat het gaan, laat het gaan Draai mijn rug en gooi de deur dicht En hier sta ik, en hier zal ik blijven Laat het gaan, laat het gaan De kou heeft me toch nooit gestoord Laat het gaan, yeahhh Na na, je zou zeggen Laat het gaan, laat het gaan, oohhh Laat het gaan Eerst had ik het hierboven vermelde antwoord gegeven, maar toen kwamen er reacties dat het niet rijmde. Meende ik dat het dus moest gaan om de Nederlandse versie van het lied. Maar nou is dat verplaatst naar het reactieveld. Of er nou de Nederlandse vertaling of de Nederlandse versie gezocht wordt weet dus niemand, maar zal vraagsteller duidelijk moeten maken. Toegevoegd na 14 minuten: Oh, en voor de duidelijkheid: met beide antwoorden was ik de eerste. Alleen is door de verplaatsing het originele tijdstip verdwenen...

Bronnen:
http://songteksten.net/translation/5943/96...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100