Zijn er concerten met DJ's als Hardwell en Tiësto, met als leeftijdsgrens 16?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik ben zelf naar Daydream festival, In belgie Lommel geweest,
Hier kwamen bekende dj's en de kaartjes kosten eigenlijk vrijwel weinig.
De eindact bestond dit jaar uit Fedde Le Grand.
Ik weet niet precies wat je zoekt,
Maar er waren ook dj's zoals: Ran-D, Brennan Heart, Mark With A K, DBLOCK S-Tefan.
Ik zou zeggen kijk de aftermovie eens :)!
MvG
Whiskey©
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik ben niet zo van de Hardstyle, maar dat kun je natuurlijk niet weten. Ik ga wel wachten :P