Wat is het verhaal achter de song more than this van roxy music of wat is de betekenis ervan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
4.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lees het commentaar onder de songtekst op deze pagina:
http://songmeanings.com/songs/view/121985/

Antwoorden (1)

Het lied is geschreven door Bryan Ferry, de hoofd zanger. Hij heeft in een interview gezegd dat hij het lied begon te schrijven voor "Avalon" toen hij aan de Westerse kust van Ierland zat. Hij gelooft dat die plaats hem ge-inspireerd heeft om het lied te schrijven. De songtekst beschrijft een passieve hoofdrolspeler, waar dingen mee gebeuren, in plaats van actief in het leven te staan. Die hoofdrolspeler voelt zich alsof hij moet leven met het geloof van de Goden en hoe Zij hem hebben behandeld (de Goden)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een stuk vertaald van de Wikipedia. Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd te vertalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vertalen is niet je sterkste kant. Met name die laatste (on)zin.