Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt ik van sommige muziek helemaa hyper?

Ik kan echt heel slecht tegen sommige muziek ( bijvoorbeeld wat ze soms draaien op slam f.m. ( niet alles)
Mijn dochter lacht mij hiervoor uit maar ik wordt hier helemaal hyper en gestest en soms beroerd van. Toch hou ik even goed van lekkere snelle nummers, en ik heb het ook niet bij elke muziek soort.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
953
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hyper en »gestest« en soms dat moet gestrest zijn denk ik?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

misschien door de snelheid van de beat?het schijnt zo te zijn dat je hart de neiging heeft om zich aan die snelheid aan te passen.als je jong bent,werkt dat energie opwekkend.maar als je lichaam wat ouder of moeier is dan kan t te belastend zijn,en dan kan t irritatie wekken via je oren je hoofd in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dan is het meschien dat dat liedje over de kou gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is altijd prijs; elke generatie jongeren weet opnieuw een muzieksoort te vinden waar de oudere generatie niet goed van wordt.
Het is nog niet gevonden maar ik verwacht dat de wetenschap daar binnenkort het gen van vindt en dat bewezen wordt dat deze onhebbelijkheid verankerd zit in het menselijk genoom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas had ik het vroeger ook al dat ik jong was :-) alleen toen was het bij een anders soort snelle muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat was voor mij de eerste golf; voor die tijd had ik er geen last van ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding