Waarom wordt ik van sommige muziek helemaa hyper?

Ik kan echt heel slecht tegen sommige muziek ( bijvoorbeeld wat ze soms draaien op slam f.m. ( niet alles)
Mijn dochter lacht mij hiervoor uit maar ik wordt hier helemaal hyper en gestest en soms beroerd van. Toch hou ik even goed van lekkere snelle nummers, en ik heb het ook niet bij elke muziek soort.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hyper en »gestest« en soms dat moet gestrest zijn denk ik?

Het beste antwoord

misschien door de snelheid van de beat?het schijnt zo te zijn dat je hart de neiging heeft om zich aan die snelheid aan te passen.als je jong bent,werkt dat energie opwekkend.maar als je lichaam wat ouder of moeier is dan kan t te belastend zijn,en dan kan t irritatie wekken via je oren je hoofd in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dan is het meschien dat dat liedje over de kou gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is altijd prijs; elke generatie jongeren weet opnieuw een muzieksoort te vinden waar de oudere generatie niet goed van wordt.
Het is nog niet gevonden maar ik verwacht dat de wetenschap daar binnenkort het gen van vindt en dat bewezen wordt dat deze onhebbelijkheid verankerd zit in het menselijk genoom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas had ik het vroeger ook al dat ik jong was :-) alleen toen was het bij een anders soort snelle muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat was voor mij de eerste golf; voor die tijd had ik er geen last van ;-)