Hoe heten de nummers in de anime Vassalord (OVA)?

Vooral het nummer op/rond 23 minuten. Echt prachtig, maar zou graag de naam van het nummer weten. Of waar ik de muziek kan krijgen die gebruikt wordt in deze anime.

Toegevoegd na 6 minuten:
En het eindnummer, die is ook erg mooi. Mocht iemand het weten en de moeite neme het op te schrijven, alvast hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tip: vraag dit op het AniWay forum. Daar zitten de kenners.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oh dankje, super, maar geloof dat ik een kenner getroffen heb.

Het beste antwoord

Hier staat een deel van de muziek: http://myanimelist.net/forum/?topicid=577505

Scene 1 - [The World of Darkness isn't Scary] : Andrea Bocelli - Nessun Dorma
Scene 2-[Charles battle song]: ??
Scene 3- [Feeding Time song] : ??
Scene 4- [II Bloodline] : ??
Scene 5- [Child Vampire and III Anthem] : ??
Scene 6- [Master! and the PV2 music]: ??
Scene 7- [Sleeping Princess] : ??
Scene 8- [Feeding and Killing]: The cross of Eden - Kokusyoku Sumire
Scene 9- [Progenitor]: Misunderstanding - Kokusyoku Sumire
Scene 10- [Ending Credits] : Misunderstanding - Kokusyoku Sumire

Ik heb het filmpje zelf niet gekeken, dus ik weet niet of de scene die jij zoekt erbij zit, maar hier heb je in elk geval een deel van wat je zoekt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh wauw super dankjewel. Ik kon het op internet niet vinden. Ik denk dat hij wel vollledig is aangezien een deel van de lijst dezelfde uitvoerder heeft en dat ook zo is in de anime.